A pszichopata tudatában - empatikus, de nem mindig

click fraud protection

Bizonyos, hogy a legtöbb pszichopatnak nincs Hannibal Lecter ragyogó elme, sem meglehetősen sajátos kulináris ízlése. Általában nem eszik áldozataik máját. És mégis, Lecter karakterét illusztrálja a pszichopatia egyik következménye: társadalmilag ravaszak lehetnek ha akarják. Képesek elcsábítani áldozataikat egy sötét sikátorba, másodpercekkel később pedig hidegvérű erőszakosoknak vagy gyilkosoknak. A legtöbb gyilkos ellen, akik szenvedély hevében cselekszenek, és később bűnösnek érzik magukat tetteik miatt, a pszichopaták nem érzik ilyen bűnbánatot.

Valeria Gazzola

Prof. A billentyűzet beolvassa a résztvevőt.

Valeria Gazzola


Eddig a pszichopatia domináns megértése az volt, hogy alapvetően hiányoznak az érzelmek, mint például félelem vagy szorongás. Ha a kezét valaki háta mögé tapsolja, az megbotlik, és meg tudja mérni, hogy a tenyere izzadjon-e. Ha ezt pszichopatikus betegekkel teszik, akkor a kísérletek azt mutatták, hogy válaszuk meglazult. Alig meglepő, és keze száraz marad. Képzelje el, ha soha nem érezte valódi félelmét vagy szorongását, hogyan tudná alkalmazkodni mások félelme vagy szorongása?

Az empátia kulcsa normál erkölcsi fejlődésünknek. Gyerekként azt mondták nekünk, hogy ne bántsunk mást, és azt mondják nekünk, hogy ne beszéljünk teljes szájunkkal. A gyerekek gyorsan úgy érzik, nagyon különböznek a kétfajta szabály megsértéséről. Az empátia okozza a különbséget. Minden alkalommal, amikor valaki megbántódik, az adott személy szorongása fájdalmává válik, és elkezdi társulni a helyettes fájdalmát másoknak való károsodással. Az erőszak ezután belsőleg rosszul érzi magát. Másrészt, ha másoknak segít, akkor érzi magát boldogság, és jól érzi magát.

Ha hiányzik az empátia, ez soha nem fog megtörténni. Mások bántalmazása zsibbadna, és ugyanolyan triviális lesz, mintha tele lenne a száddal - csak egy újabb konvenció. Ebben az esetben az egyetlen ok, amiért egyikük sem cselekszik, a félelem büntetés - nem bűnösség vagy együttérzés. Ha egy ilyen tüdőtlan ember egyedül lenne egy sötét sikátorban vonzó nőkkel, és senki sem bünteti meg, mi akadályozná a vágyát?

 Harma Meffert

Dr. Meffert a törvényszéki klinikán.

Forrás: Harma Meffert


Annak jobb megértése érdekében, hogy az empátia hiánya magyarázza-e miért lelkibeteg az elkövetők nem érzik magukat rosszul mások megsértése miatt, összefoglaltunk egy hollandnal törvényszéki klinika, hogy megvizsgálja, mi történik az agyban. Az elmúlt két évtizedben laboratóriumunk és mások munkája azonosította a ideg- az empátia aláírása. Mindannyian a saját tevékenységeinkben részt vevő agyrégiókat aktiváljuk, amikor mások cselekedeteit látjuk - még a majmok is megteszik, amint azt a tükörneuronokkal végzett munkánk megmutatta. Aktiváljuk a szomatoszenzoros kéregünket, egy olyan régióban, amely az érintés érzékelésében vesz részt, amikor látjuk, hogy valaki más érinti a bőrt. Aktiváljuk az izolát és cinguláljuk a kéregét, a saját érzelmeinkbe bevont régiókat, amikor mások érzelmeit látjuk. Tehát, ha szemtanúként tekintjük az erőszak áldozatainak fájdalmát, az agyunk aktiválja a saját küzdelmet és fájdalmat - megosztjuk a szenvedését. Funkcionális mágneses rezonancia képalkotó módszerrel ez az empátia mennyiségileg meghatározható a aktivitás a motoros, szomatoszenzoros és érzelmi agyi régiókban, miközben tanúja a mások.

Valeria Gazzola

A résztvevő szkennelés alatt áll.

Valeria Gazzola


Annak kipróbálása, hogy a pszichopatikus egyéneknek hiányzik-e ez empatikus agyi aktiváció, a klinika 21 elítélt erőszakos pszichopatikus bűnelkövetőt szállított a szkennerünkbe. Egyenként, golyóálló kisbuszokban. Mivel a fém nem hozható mágneses képalkotó szkenner közelében, az őrök fegyver nélkül voltak, de a A betegek nadrágjába fűrészelt botokkal és műanyag bilincsekkel voltak felszerelve, hogy elmeneküljenek és ne sérüljenek meg bárki.

Ezután mindegyik betegnek filmeket mutattak be, amelyekben az emberek fájnak egymásnak, miközben az agyak aktivitását fMRI segítségével mértük. Először a betegeknek azt mondták, hogy figyelmesen nézik meg a filmeket. Később Harma Meffert, a doktori hallgató, aki elvégezte a tanulmányt (ma a NIMH-ban Bethesdaban) bekerült a szkenner helyiségben csapott a kezükbe a betegeket, hogy lokalizálják az agyrégiókat, amelyek érintkezésben és érzésben vannak fájdalom. Ezután nagyítani tudtuk ezeket az agyrégiókat, hogy megnézzük, vajon a betegek aktiválják-e a saját fájdalmukat, miközben mások fájdalmait nézik meg. Ugyanezt tettük 26 hasonló korú férfival és IQ. A tanulmány eredményeit, amelyeket ma közzéteszünk a folyóiratban Agy, azt jelzik, hogy a motoros, a szomatoszenzoros és az érzelmi agyi régiók helyettesítő aktiválása sokkal alacsonyabb volt a pszichopatia betegekben, mint a normál alanyoknál. Az elmélet helyesnek tűnt: csökkent az empátia, és ez megmagyarázhatja, miért követtek el ilyen szörnyű bűncselekményeket anélkül, hogy bűntudatot érezzék.

Valeria Gazzola

A fájdalom régiók lokalizálása

Valeria Gazzola


De akkor hogyan lehetnek időnként annyira bájosak? Emlékszem, hogy az egyik betegnél, a 13. beteggel beszélgettem, egy különösen súlyos pszichopatát (a pszichopatia ellenőrző listáján a teljes 40 pontot elérte). Az őrökkel körülvett ember kellemesebbnek tűnt. Mosolygott, elbűvölő volt, és úgy tűnt, pontosan azt érezte, amit tőle akarunk. Sok „normál” résztvevőnk durva és barátságtalannak tűnt. Valeria Gazzola, akivel együtt vezettem a laboratóriumot, azt javasolta, hogy hagyjuk újra a filmeket nézni a betegeket, de arra kértük őket, hogy próbálják meg megérteni az áldozatokat a filmekben. Azt találtuk, hogy ez az egyszerű utasítás elegendő volt az agyuk empátiás aktivációjának fokozásához olyan szintre, amelyet nehéz megkülönböztetni az egészséges kontrolloktól. Hirtelen a pszichopaták ugyanolyan empátiásnak tűntek, mint a következő srác. Az empátia be volt kapcsolva.

Tehát a pszichopatikus egyéneknek nem egyszerűen hiányzik az empátia. Ehelyett úgy tűnik, hogy sokunk számára az empátia az alapértelmezett mód. Ha áldozatot látunk, megosztjuk a fájdalmát. Tanulmányunk pszichopatikus bűnözőinek úgy tűnt, hogy az empátia a önkéntes tevékenység. Ha akarnak, empátia is lehet, és ez megmagyarázza, hogyan lehetnek annyira bájosak és talán annyira manipulatívak. Miután elcsábítottak téged arra, hogy azt csinálják, ami a céljaikat szolgálja, az erőteljes empátia valószínűleg ismét eltűnik. Az empátia korlátozásaitól mentes, akkor ezek kevés ahhoz, hogy megállítsák őket az erőszak alkalmazásától.

Hogyan lehet a pszichopatikus egyének be- és kikapcsolni empátiájukat? Mindannyiunknak van ilyen kapcsolója. Nagyon empátikusak vagyunk a barátaink fájdalma felé, mint a föld másik oldalán élő emberek szenvedése felé. Az akupunktúrák megtanulják elcsillapítani empátiájukat, amikor a tű belép a bőrbe. Az empátia csökkentésének néha egyértelmű evolúciós előnyei vannak: ha meg kell védenie családját a támadásoktól, akkor nem engedheti meg magának, hogy együttérzést nyújtson az agresszorához. Alapértelmezett módunk azonban úgy tűnik, hogy empátiát mutat. Úgy tűnik, hogy a pszichopatikus betegek kicsit eltérnek a kapcsolóktól: úgy tűnik, hogy alapértelmezett módjuk ki van kapcsolva.

Még mindig sokat kell érteni arról, hogy a pszichopatikus betegek miért és hogyan képesek időnként empatikusak lenni, de ezt a képességet alapértelmezés szerint kikapcsolják. A terapeuták számára megállapításunk azt sugallja, hogy a legjobb megközelítés nem az empátia tanítása - máris úgy tűnik, képesek az empátiára. Ehelyett a terápiáknak meg kell tanulniuk, hogy mindig empatikusak legyenek. Nem világos, hogyan lehet ezt megtenni, de talán a legjobb, ha ilyen képzést korán kezd meg, még mielőtt az erőszak életmódjává vált. Egy nemrégiben készült tanulmány a Essi Viding az UCL-n Londonban megmutatta, hogy egy nyugtalan, érzelemmentes alcsoport gyerekekkel magatartási rendellenesség már úgy tűnik, hogy hiányzik a spontán empátia: kevésbé aktiválják empátiás agyukat is, ha egyszerűen csak fájdalommal figyelnek másokra. Ezekről a gyerekekről ismert, hogy fokozottan fennáll annak a veszélye, hogy pszichopatikus felnőttekké váljanak. Igen ígéretes módszer lehet a gyermekek korai beavatkozása az empátia automatizálásához.

Az empátia és a pszichopatia idegi alapjairól további információt a könyvben talál Az empátiás agy.

Tifa által beküldve: 2013. július 25 - 10:39

Köszönöm az inspiráló cikket! Érdekesnek találtam azt is, hogy a pszichopaták miként kapcsolják be az „empátia” kapcsolóikat, és hirtelen (vagy még ennél is inkább) empatikássá váltak, mint a normál emberek.
Emlékszem, hogy volt egy közeli ismerőse, aki annyira empátiás volt, hogy nem tudtam, hogy pszichopata mindaddig, amíg nekem nem mondják el a rehabilitációjának hírét.

  • Válasz Tifának
  • Idézet Tifa

Christian Keysers által benyújtott, 2013. július 26 - 5:58

Koszonom a kedves szavakat. A visszhangod nagyon biztató. Talál dolgokat a laboratóriumban, és mindig kíváncsi - valóban egyezik-e azzal, ami a való világban fontos?

  • Válasz Christian Keysers-nek
  • Idézet Christian Keysers

Beküldte: 555555, 2015. szeptember 24 - 18:34

rehabilititation??? a menedzsmentre gondolsz.
nem rehabilitálhatja a pszichopatát, ez olyan lenne, mint egy kullancs újbóli rögzítése egy új áldozathoz.
Valószínűleg azt mondják nekik, hogy bármi megkapja az elkötelezettséget azon, amit láttam.
Úgy láttam, hogy a teljes bántalmazó pszichopaták boldogan működnek az "rögeszmés kényszeres rendellenesség" -től, mint működő diagnózisuk, és arra törekednek, hogy megszállott jellegükben teljes rohadék legyen.
nevetve, ahogy mennek ..
megtanulják, hogyan kell játszani a rendszert, és megszabadulni a dolgoktól.

a keretet használták a kezeléshez ??
bárki, aki pszichopata terápiát kínál, nem pedig menedzsmentet, akkor is, ha nem nevében, növeli antiszociális viselkedésük szerint arra gondolják, hogy a terapeuta megváltozott és később rosszabbodik, mindent megpróbáltak, mint például evrything ..
egyáltalán semmi sem működik... akkor is, ha mérges vagy üt, és még sokkal rosszabbá teheti őket..azonáltal biztosíthatom, hogy megtörténik.
Rehabilitálj egy pszichopatát ??
tedd egy kolostorba ??
talán??? továbbra is megkóstolná a bort, vagy elégedetlenséggel terjesztené szórakozásból.

  • Válasz 555555 telefonszámra
  • Idézet 555555

JJ benyújtotta 2016. augusztus 15-én - 13:40

Nagyon nehéz olyan gépet készíteni, amely képeket készít, ha az agy lololol Próbálom kitalálni, hogyan A szerzőt azzal vádolhatják, hogy pszichopaták álcázta, amikor a szerző az agy eredményeiről beszélgetett vizsgál! Túl vicces. Még olvasta a cikket?

  • Válasz JJ-nek
  • Idézet JJ

Beküldte az RTS 2013. július 26-án, 5:51 órakor

Egy szép trükk a rekeszekből. Megtanulod ezt megtenni a katonaságban, mikor kell érezni az empátiát és mikor nem. Anders Breivald azt állította, hogy ezt megtanította magára, hogy megtegye azt, amit Norvégiában tett 2 évvel ezelőtt. Lehet, hogy ezeknek a pszichológiai megbetegedéseknek köszönhetően megkönnyíti ezt, és ezért életképes megbirkózni a machanizmussal számukra, amikor olyan helyzetbe kerülnek, amikor a bűntudat vagy az empátia nem érzi magát biztonságos érzelmeknek gyermekek. Köszönöm az érdekes cikket.

  • Válasz az RTS-nek
  • Idézet RTS

Benyújtotta Christian Keysers Ph. D. 2013. július 27-én - 14:39

Köszönjük kedves visszajelzését. Nem tudtam, hogy ezt a hadseregben tanítják, de van értelme!
Teljes mértékben egyetértek veled: Azt gyanítom, hogy a pszichopatia nem minőségileg különbözik a normálitástól. Mindannyian képesek vagyunk bizonyos körülmények között kikapcsolni az empátiát. Lehet, hogy egyszerűen „sajátos” és sötét tehetségük van erre a szokásos módon.

  • Válasz Christian Keysers Ph. D.-nek
  • Idézet Christian Keysers Ph. D.

Beküldte: 56788888453, 2015. szeptember 24 - 18:42

Nem az Ön tévesen megtanult szociopathia, amelyet gyakran találnak olyan körülmények között, ahol pszichopaták vannak a pszichopatákból Themsleves-ben. Breivik extrém volt a nárcisztikus pszichopatot nem ellenőrizték és táplálták a nagyszabású gondolatát arról, hogy hol kell állnia a történelemben, „teljes reggalia”, abszolút nem betekintést ...
szociopaták, gyermekkori ptsd-betegek vezetői, a katonák mindegyikének végül szörnyű rétegeket kell elválasztania valamilyen módon való viselkedés, gyakran antiszociális, de nem engedelmes viselkedéshez vezet, érzelmileg vezetve... brokemn so sto beszél..

akkor a fájdalom által gerjesztett pszichopat, alap, középérték, érzelmileg kalkulált és manipulációs jellegű. az eviudnce viselkedésének nagyon korai szakaszában, amit ma „rosszindulatú magatartási rendellenességnek” hívnak, szerkezeti struktúrája van nemcsak a funkcionális, de nem nyilvánvalóan fizikai egyik neurodevelopmental komponens szenvedő.

Ennek a kérdésnek a félreértése a pszichopatát jellemzi.
ezerszer látta, szeretik megtartani ezt a mítoszot, miszerint a pszichopatiát valamilyen módon "visszaélés okozza".
a szerkezeti agyi rendellenesség okozza, és visszaéléssel súlyosbodik ..
ez az igazság, nem az ön bulduktája.

  • Válasz 56788888453
  • Idézet 56788888453

Robert Nosearchimi nyújtotta be 2016. május 1-jén - 15:40

Az emberek általában alábecsülik, milyen törzsek. Könnyű nem lenni együttérzés valakinek, akit a háború idején ellenségnek festettek.

Ez arra készteti, hogy azt mondjam, hogy a tanulmány hibás. Az állítólagos pszichopat örömmel reagált az ellenség kínzására vagy egy törzsi tag megkínozására.

  • Válasz Robert Nosearchimi-nek
  • Idézet Robert Nosearchimi

Beküldte névtelen 2013. július 27-én - 14:21

Szép cikk, de itt látok néhány olyan problémát, amelyek jellemzőek a viselkedés megértésének megközelítésére az agyról nézve.
Az, hogy egy pszichopatus ugyanazokat az agyi reakciókat képes mutatni, amelyek az empátiához kapcsolódnak, még nem jelenti azt, hogy a pszichopat valójában ugyanúgy érzi magát, mint a „normál ember”. Itt van a probléma: amikor a pszichopat elcsábítja az áldozatot, és ehhez az empátia képességét használja, továbbra is aranyozottnak érzi magát, mint mások. Tehát bármi is bekapcsolódik a pszichopatusban, az még mindig nem lehet igaz empátia. Ellenkező esetben a pszichopatát hirtelen elárasztják a bűntudat és a szégyen.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta Christian Keysers Ph. D. 2013. július 27-én - 14:37

Először is, igaza van: hogy hasonló mértékben aktiválhatják empatikus agyi régiójukat azt sugallja, hogy nem várja el, hogy ez pontosan ugyanazt fogja érezni, mint amit a kontroll személyek tapasztalat. Nagyszerű lenne, ha az emberek követni tudnák a részletesebb interjúkat készítő tanulmányunkat arról, hogy milyen a tudatos empátia a pszichopatákban. Másodszor azonban azt javasolja, hogy az empátia bekapcsolása valakinek elcsábításához azt jelentené, hogy bűntudatot kell éreznie azután. Lehet, hogy hiányzik valami, de nem hiszem, hogy ez a helyzet. Ha először azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a lányt a sötét sikátorba hozza, elkezdheti empátiálni vele érezze, hogyan reagál a különböző stratégiáira, és használja azt a stratégiát, amelyben ő (és így hangsúlyozva te is) érzi magát a legjobban ról ről. Nincs semmiféle bűntudat - csak vezesse be ebbe a csendes és sötét sikátorba. Akkor elkezdesz más célt tenni, amely magában foglalja az erőszakot, és kikapcsolja az empátiát. Most, hogy az ő okozta szorongás már nem érinti Önt, és a helyettes fájdalom nem kerül az utadba. Ahogy a többi kommentátor megemlíti - rekeszre osztja magát, hogy megvédje magát a helyettesítő fájdalmaktól, amelyek nem eredményesek.
Most hangsúlyoznom kell, hogy amit mértünk, az egy be- és kikapcsolt állapotot mutatott be a laboratóriumban két különböző utasítás alapján (emberezzen a színészre vs. csak nézze meg a filmet). Nem mértük meg, hogy a pszichopatikus egyének hogyan használják ezt a két állapotot a laboratóriumon kívül. Az a felfogás, hogy akkor használják az „be” állapotot, amikor társadalmilag ügyesek akarnak lenni, az „kikapcsolt” állapot egyébként meglehetősen nyilvánvaló, de csak egy kitalálás.

  • Válasz Christian Keysers Ph. D.-nek
  • Idézet Christian Keysers Ph. D.

Margot beküldte: 2014. augusztus 31. - 1:30

Szia Christian!
Annyira boldog, hogy valaki ilyen logikus módon megkérdőjelezi a teszt eredményeit. A leírt eredmények egy lépés lehet a tudományág továbblépésében, de túl korai lenne következtetéseket levonni. AZ ARGUMENTUMON Legalább egy áramlással: MI A HA A MÓDON FELDOLGOZHATÓ A FELDOLGOZÁS, MIG A PS MEGKÖZELÍTÉSEKET KÉRDEZTI, A SZIMPLIKUM TISZTÍTJA A PS 'TÜKÖRESSÉGESSÉGET, I.E. TETTETNI. EGYÉB SZÕKBEN A MEGTEKINTÉS AZ AJÁNLAT FOLYAMATA, MIVAL A VALÓ EGYSÉGES ÖSSZEHASONLÍTÁS MŰKÖDIK AZ ÖSSZEN.
Végül is az agyi folyamat részletei még nem ismertek, a tény. Ezek a részletek eltérő következtetésekhez vezethetnek. Ironikus módon a cikk megemlíti, hogy még a majmok is utánozzák a viselkedést.
Kösz.

  • Válasz Margotnak
  • Idézet Margot

Gargamel által beküldve: 2016. május 18. - 1:36

Úgy gondolom, hogy empátia módjuk alapértelmezés szerint ki van kapcsolva, ahogy mondtad. Vegye figyelembe, hogy ez nem rendellenesség, hanem az ember különösen csúnya alfaja - adott esetben egy adott fajta. Végül is genetikai, akkor miért feltételezzük, hogy rendellenesség és nem csupán fajta. Úgy gondolom, hogy egyiküknek az egyetlen hasznos terápia az, hogy egy busz elé tolják őket.

  • Válasz Gargamelnek
  • Idézet Gargamel

Beküldte névtelen: 2018. november 19-én - 12:17

Mert az egész világ lakosságának körülbelül 1% -ának autóbuszok elé helyezése minden bizonnyal a legjobb módszer.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelen 2013. július 27-én - 14:22

* Még mindig úgy érzi, hogy nincs aranyozva

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta név nélkül, 2013. július 28-án - 17:31

Mindig azon gondolkodtam, hogy egy pszichopat képes lenne elcsábítani valakit anélkül, hogy az áldozat számára tapasztalható bizonytalanságra utalna. Ez (potenciálisan) sokat magyaráz!

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelen 2013. november 2-án - 13:06

Nagyon örültem annak, hogy elolvastam a tanulmány eredményeit. Engedélyes klinikai korrekcióval foglalkozó szociális munkás dolgozó / mentálhigiénés terapeuta vagyok állami börtönben, bebörtönzött felnőtt férfi bűnelkövetőkkel. Naponta látom ezt az „empátia be- és kikapcsolásának” jelenségét. Rendkívül nehéz feladat ezeknek az elkövetőknek "habilitálása", ezért nagy visszaesésük van, és gyakran képzettebb bűnözőkké válnak, miközben a legjobb szándékuk ellenére börtönbe kerülnek. Ezért egyetértek Keysers úrval abban, hogy a célnak az kell, hogy a lehető legkorábban azonosítsa a viselkedési rendellenességgel küzdő fiatal elkövetõket, és fektessen be a kezelésbe, amelyben „mindig” tanítja az empátiát. A multiszisztémás terápiában és az áldozatokra gyakorolt ​​hatáscsoportokban végzett kutatások nagyon ígéretesek ennek a lakosságnak a körében!

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta névtelennek, 2014. február 8-án - 18:30

Hűvös cikk Úgy gondolom, hogy további kutatásra van szükség ahhoz, hogy megértsük azokat a módszereket, amelyekkel motiválhatók ezek a "pszichopaták" az elmék hatékonyabb módon történő felhasználására.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta névtelennek, 2014. február 13-án - 8:16

Van egy 13–19 éves naplóim és csevegőfájljaim, amelyek ezt a képességet tanultak arra, hogy kikapcsolják az empátiát és újra létrehozhassanak egy olyan időben, amikor manipulációra volt szükség. Soha senkinek sem mutattak meg egy kis bűnbánatot. Sok képességük van, és tökéletesíti őket azzal, hogy megpróbáljuk megérteni őket.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelen: 2014. március 1-én - 9:29

Én magam is diagnosztizált pszichopat vagyok, szeretném rámutatni, hogy ez nem csak az empátia ki- és bekapcsolásának képessége. A pszichopaták képesek arra is, hogy minden egyes dolgot be- és kikapcsoljanak a fejünkben, hogy elérjék az említett célokat. Azok az emberek, akiknek pszichopatikus tulajdonságai vannak, vagy azok, akik teljes mértékben kitűntek, kiváló vezetőkké válnak. Nem hiszem, hogy empátiát lehet tanítani, mert ha azt tanítják, az valódi? Nem, nem az, mert eszközzé válik, és nem valóságos érzéssel, ne feledje, hogy semmi sem tart örökké. nem tudja megállítani a született agyi funkciókat. Az elnyomás általában később nagyobb problémákat okoz. Orvos, ha további megbeszélést szeretne, ne habozzon kapcsolatba lépni velem. Örülnék, ha kapcsolatba lépnék veled.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta névtelennek, 2014. április 30-án - 7:31

nem bánná, ha feltenném néhány kérdést?

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelen: 2016. június 6-án - 9:14

Úgy gondolom, hogy a legnagyobb probléma az, hogy a pszichopaták nem látják érdekükben tanulmányokhoz és általában bárki alávetését A „pszichopatának” való állítás a klinikai meghatározások szerinti figyelmet igényel, és nem szabad névértékben venni.

Azt is nagyon világos megkülönböztetést kell tenni, hogy a pszichopatia nem boogie ember, és soha nem kellett volna lennie ennek. A sorozatgyilkosok többsége és más emberek nagyon különböztek egymástól, ha lenne időm, világos leírást írnék a gyilkosok és az empátiás vágy valójában; öntudat.

Azt gondolom, hogy a legnagyobb kérdés az, hogy nagyon gyakori, hogy a nyelvi pszichopatainknak egynél több is van rendellenesség, és a többi komplikáló rendellenesség nagyobb terhet és kárt okoz magának és másoknak, mint a hiányzik az empátia. Fontolja meg egy pillanatra, mi történik, ha a pszichopatát depresszió vagy más károsabb rendellenességek is érintik, tudatos empátia nélkül azonban sokkal nehezebb kezelni.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte: Dr. Jess, 2018. február 8-án - 11:50

Azt állítanám, hogy az empátia választás, de a gyenge nevelés miatt a születés óta kikapcsolható a kapcsoló.
Egy NPD-vel nevelt anyám nevelkedett, és nagyon szadista vonalak voltak, és az általam elkövetett bántalmazás során felléptem. „Belülről meghalok”, és csak akkor, amikor súlyos traumát tapasztaltam, úgy döntöttem, hogy belemegyek a traumaba, és minden érzelem - jó és rossz - megtapasztalom. ma teljes érzelmi tartományom van. karbantartást igényel. Úgy gondolom, hogy a legtöbb ember beleesik a zsibbadásba. Bc élet azt követeli meg, hogy ilyenek legyenek.

  • Válasz Dr. Jess-nek
  • Idézet Dr. Jess

Beküldte névtelen: 2014. március 8. - 11:16

Ha a „pszichopatia” fokozott ellenőrzést jelent az én felett, akkor hogyan lehet elítélni rendellenességként? Bizonyára magasabb szintű fejlõdés az, ha nagyobb önkontrollt vesz igénybe? Valójában azt lehet azzal érvelni, hogy az önkontroll hiánya rendellenesség. Valójában, mivel a pszichopat továbbra is teljes mértékben eldöntheti, hogyan tudja ellenőrizni magukat (még inkább, mint az átlagember), akkor számomra úgy tűnik, hogy a pszichopaták teljes mértékben képesek egy közösség etikai résztvevőjeként működni, egyenlő alapon társaik. Ennek megfelelően a „pszichopatának” lenni önmagában nem rossz.

Érdekes módon a pszichopatákkal kapcsolatos legtöbb tanulmányt a börtönök fogvatartottaival végzik. Ha a pszichopatia egyszerűen magában foglalja az empátia feletti ellenőrzést, akkor számomra világosnak tűnik, hogy sok „pszichopat” nincs börtönben, és nem követnek el bűncselekményt. Ennek megfelelően a „pszichopatikus” vizsgálati alanyokat teljesen önkényes okokból választják meg; és a „pszichopat” fogalmát szintén önkényesen kell kialakítani; vagyis antiszociális szempontok alapján.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Benyújtotta névtelennek, 2014. július 4-én - 16:58

Sokkal több pszichopat van a börtönben. Bűncselekményeket elkövethetnek, ha a céljuknak megfelelő, de még nem kaptak el. Vannak, akik jobban tudnak elkapni.

Az empátia hiánya vagy az empátia használata választás mindannyiunk számára, valamilyen szinten. Amikor az emberek úgy gyakorolnak döntéseket, hogy a mások és a maguk iránti aggodalomra épülnek, akkor erősödik az empátia. Amikor gyakorol olyan döntéseket, amelyek személyes haszon érdekében másoknak kárt okoznak, akkor erősödik az a haszon, amiért megkapják azt, amit akar, és a hatalom és az irányítás érzéseit, hogy másoknak kárt tegyenek.

Egy sor olyan választási sorozatra vezethető vissza, amelyek szokásokká válnak, amelyek karakterré válnak. Azzal kezdődik és azzal végződik, hogy mi a helyes és mi a rossz.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelennek, 2015. március 7-én - 13:00

Srácoknak abba kell hagynod a pszichopatia dicsőítését. A legtöbb pszichopata rendkívül impulzív. És a legtöbb pszichopatus az átlagos intelligencia alatt van. Nincs lelkiismeretük, és úgy tűnik, hogy legtöbbjük nem rendelkezik betekintéssel vagy képességgel látni az ottani cselekedetek következményeit. Más szavakkal, nem túl okos. Sikeres okuk az, hogy valaki nem befolyásolja őket körülöttük levő véleményükkel, így bármilyen módon átvágnak anélkül, hogy egy második gondolatot kapnának arra, amit akarnak.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Gargamel által beküldve: 2016. május 18. - 1:47

Egyetért. Még a sikeres vállalati vezérigazgató pszichopatjai sem különösebben okosak. Ravaszok, mert könnyű elkészíteni egy cselekvési tervet, amikor nem kell aggódnia mások érdekei miatt - ez egy kicsit egyszerűsíti a tervet, nem? A pszichopatáknak nem szabad vezetõnek lenniük, és ha valaki vezetõvé kell válnia, akkor valaki másnak, aki lelkiismerettel rendelkezik, jobb, ha egy erõs pórázhoz köti.

  • Válasz Gargamelnek
  • Idézet Gargamel

J által benyújtva, 2015. szeptember 24-én - 19:09

noi ts a tudományban most már határozottan meghatározva.
mind fejletlen, mind felnőtt.
kóros magatartási rendellenesség és magatartási rendellenesség, amely megkülönbözteti a szerkezeti hiányosságokat egy trauma / visszaélés által kiváltott funkcionális deficit vagy az empátia elnémulása miatt ...
ez volt a probléma, aspd-ként diagnosztizáltak, de soha nem diagnosztizáltam a pszichopatia, a régi pénzben szociopatát, a gyermekek ptsd-ét a pszichopátiás család kezébe, különösen egy testvért,
szeret kínzni, másokkal játszani másokkal az érzelmeket, az alkalmazhatatlan nem a szó, hanem csúszós, alsó, alattomos, a kimerítő patológiás hazug.
társadalmilag felfelé mozgó is. egy marketingszakértő. és a hirdető, az emberek szándéka.
ez a cikk??? megterhelt, ténylegesen trollo... Nem harapom, de rosszul mondom, hogy az egész szöveget látszólag haragra készítik, írja apsychopath, aki azt gondolja, hogy meg is tudnak kerülni vele ...
együtt ragaszkodik a ragadozókhoz az autista emberekkel, és figyelmen kívül hagyja az empátia tettelését befolyásoló emberek hatását, akik később tőled várják el, és nem várható meg ..

ez a pszichopata egyik társadalmilag legveszélyesebb aspektusa.
a pszichopatikus kapcsolat ciklus megy "idealizálja, dvealue elbocsátja, bölcs leszel ??"
Nos, körülbelül két percig tart az elbocsátás elérése.
játszani a játékot ??
ők örökké megtehetik, vagy csak amíg unatkoznak ..
bűnüldözés és antiszociális viselkedésük, ha nem jogilag, mindegyikük nemcsak a börtönben lévők, hanem valószínűleg azok, akik biztonságosabbak, amikor megállnak,
a munkahelyi személyes zsarnok nem szeg minden törvényt, de még sok más életét tönkreteheti.

  • Válasz j
  • Idézet j

Benyújtotta névtelennek, 2014. november 11-én - 13:26

Van egy pszichológiai gondolkodásmódom, és itt vagyok, hogy válaszoljak néhány kérdésre ..
Umm.. mivel az utóbbi hosszú bizonyság csak most ér véget, amikor véletlenül lenyomom a backspace-t, amikor az enter ._ billentyűt akarom megnyomni.

Nos, számomra az empátia és a bűntudat nagyon különböző
Soha nem éreztem empátiát, de egyáltalán nem érzem bűntudatom, főleg a zsákmányom miatt. de amikor a kutyám meghalt, továbbra is sírhatok, ha eddig emlékszem rá, hibáztattam magam, hogy kevésbé vigyáztam rá
de ha azt a saját kezem ölte meg, énekelnék egy altatódalot, megmoshatnám a kezem és dobnám a szemétkosárba.
tehát igazán empátia vagyok, amikor azt akarom érezni, és általában nincs rá szükségem
nem hamisítunk, amikor valakivel vagy valamikel elevenkedünk, az valódi

hogyan lehet motiválni? adj nekünk ingyenes zsákmányt? lol, csak vicceltem
hmm.. amikor emberekkel bánsz velünk, kedvesek leszünk veled, élvezni fogjuk Önt, kedves és megbocsátunk, de ha próbáljon meg belépni az akadályba, vagy lássa, hogy csúnya minket mutat be (meg foglak ölni, mielőtt még porról vagy róla beszélek) szél)
Tehát ha látják, hogy látni fogják, hogy megöljék a pillanatot, akkor úgy teszel, mintha mosolyogsz, és azt mondod, hogy imádom ezeket a dolgokat, csatlakozhatok? (gratula! csak kapsz magadnak további tíz évet, hogy élj)
Motiválás: Légy igazán kedves velünk, tiszta kedvesség, szerezz bennünket, akkor is megrázhat minket, amikor rosszul cselekszünk, de ügyeljen arra, hogy teljes mértékben megértse abban a helyben érted, hogy ne hagyd függőben, megoszthatod a történetedet, és sírhatsz előttünk, ami arra készteti a legtöbbünket, hogy megvédjen téged ebben a pillanatban

a legtöbb pszichológiát mélyen megsérülik, amikor gyermekek, én magam is úgy érzem, hogy ez a világ szar, és mindenki hazug
(Hazug hazug hazugság töltötte be a fejem, amikor gyerek vagyok) Hazugnak nem kell hosszabb ideig élnie (egyszerűen szólva, soha ne mondd, hogy utálsz saját gyermeke, még akkor is, ha viccelsz vagy érzelmileg instabil), szó szerint az, amelyik leginkább károsít, a legjobb barátunk, családunk, szeretett azok
hogyan lehet megtalálni? keressen egy kis gyerekt, aki igazán szeret valakit, és tegye rá, hogy valaki árulja el őt.. most létrehozod egyet.
(Szimpátiánk hiánya lényege egy nagy gyűlölet, amely a szívünkben gyökerezik, nehéz gyógyítani, de vajon meg tudja gyógyítani?)
amikor meg akarja gyógyítani őket, soha ne hagyja őket lógni, amikor már bíznak és nyitottak számodra, halottak vagytok, most szörnyekké válnak

az összes lélektani elme számára:
ne kezdje megölni valakit, mert megállíthatatlan izgalom és ösztönzés hallható, amikor valaki sikoly, és látja, hogy vér szivárog az életben, rabja lesz
próbáld meg a komédiát megnézni, inkább thrillert vagy kriminalista helyszínt
azért, aki már megöl valakit, umm.. idk, tudom, hogy nehéz megállítani.. tőled függ..

Úgy érzem, hogy lehet, hogy a pszichopaták jobban megértik egymást, akár akarja, hogy barátok legyenek-e vagy sem, barátok-e jobb vagy rosszabb barátként
vagy csak végül megöljük egymást?

azok a dolgok, amelyek ellenőrzik a pszichómomat, egy szerető család, csak nézzük őket, mikor kezdenek boldoggá tenni, és amikor elfogadnak engem, nagyon meleg vagyok és hálás vagyok, bár néha sokat hamisítom
apránként megpróbálom megnyitni magam (kivéve, hogy pszicho vagyok)
a rossz szokásom, és viccelőd belőle ..
Olyan ez, mint egy boldog film nézése, egy hosszú boldog álom vetítője.
néha azon gondolkozom, mikor ébrednék fel? vagy maradhatok így örökre? Ilyen, idk mi fog történni velem, ha újra egyedül vagyok ..

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Beküldte névtelen, 2015. március 7-én - 13:05

Teljes szartad van. Csak egy mélyen bizonytalan nárcista. A pszichopata nem biztonságos mélyen. Nem képesek nagyrészt bizonytalannak érezni magukat. A gyermekkorban valami történt az agy egyes részeinek teljes kikapcsolásával, vagy így születtek. Ha megnézzük a gazdag családokat, akkor a pszichopatia ott működik genetikában. Semmi köze a traumahoz.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Küldte lkjdjdiudhiuowdh-nak, 2015. szeptember 24-én - 18:21

Hát, ez az igazi üzlet, a disszonancia mindig megkérdőjeleződik, mégsem ismeri teljesen azt, hogy társadalmilag elfogadhatatlan maga a hozzáállása. meghatározza a személyiség olyan rendellenességét, amelyről ismert, hogy a pszichopatia különálló agyi szerkezeti elemmel rendelkezik,
nem is beszélve a társadalmilag fertőző ,,
közömbössége igazságos haragot okoz, a kötés a kutyával nagyon mély dolog,
ez valamiféle disszociatív rendellenességet jelez, megértve, hogy a keretek között bemutatja?
egy késői, de fejlődési betekintést mutat be ..
ez is tréfa lehet, de a határozott magyarázatok és a balatáns beismerésük miatt semmiképpen sem kap empátiát, azt tudja, sötét helynek tekinti ??
ő nagyon korlátozza a határait, elveszti a látszólag elszenvedett gyermekek kapucnis visszaélését, és szinte teljes hiányában empátiát és amygdalae-t viselnék.

Nagyon sok pszichopathikusan képes, de viselkedésének szintje komolyabb aggodalomra ad okot, mint "csak egy nárcista" narcissit orra megégik, és széleiket végül kopogtatják le, ez a fickó szokás..

Nem vagyok profi, de súlyos disszociatív rendellenességgel járunk, a kalkulitás növekedett azon eljárás során, amelyet nem kapott nagyon súlyos diagnózis lenne, ha az anypothy és antiszociális lenne, az A narkizizmus az A csoportba kerülne, de ezt az értékelés során fogják elvégezni ,
a bemutatás nyomon követésére lenne szükség.
de az empátia mindenféle gyermekekkel szemben ???
nagyon valódinak tűnik.
ha egy gyerek kórosan hazudik, akkor a haraggal nem lehet kezelni.
konzisztens határok ..
fekszik ?
nem kapod meg a sárgarépát, a bot nem működik sem fizikai, sem büntetőjogi szempontból. Valójában meglehetősen kalóz szörnyeket hoz létre, akik soha nem próbálnak csatlakozni olyan szintre, mint ő.

kivéve, ha a pszichopatia akkreditált szakértője ..
fogd be a faszot ..
javíthatatlan károkat okozhat neki és másoknak, ha tévesen értelmezi, amit írt.
sok pszichopatával foglalkoztam a szövegben, és ez a srác jogosan nagyon aggódik viselkedése miatt, mivel szörnyű sok hasonlóságot mutat
, ez az impulzivitás, amelyet nem érdekelt a feladás iránt, de mégis megtette, a szekunder pszichopatikát ugyanolyan határokkal kell kezelni, mint a valódi cuccokat, hes 4.0 másodlagos ..
elsődleges???
hacsak nem volt megfelelő diagnózisa ??
távol van a jelöléstől,
vannak betekintési szikrák, de súlyos érzelmi zavarokkal küzd, és nárcizmusának van nyugtalan aspektusa és egy mély ismeretekkel nem tud "lenni", mégis nagyon nehéz és sértő megjegyzéseit olvasni, de írta őket..
egy hozzászólás ??
nem elég ..
az empátia kitalálása elég sértő, ha nincs megértése róla.
tehát a pszichopat vagy sem, ha kihúzza őt, amikor valójában kijelenti, hogy kibaszott téged fog, ha nem tud segíteni.
azon túl??? a betekintés hazudhat ..
adsz néhány esélyt az embereknek a pszichopata ajtó előtt, mielőtt átengeditek őket az ityon ...
egy nagyon-nagyon rohadt címke ..
és soha nem létezik „csak” nárcisztikus dolog, hacsak nem volt csak egy, akkor ez nem lenne túl sok probléma.

  • Válasz a (z) lkjdjdiudhiuowdh-nak
  • Idézet lkjdjdiudhiuowdh

Beküldte hamisítani vagy nem hamisítani - soha nem fogja tudni 2016. május 8-án - 12:21 órakor

Idézés hey-ho:

"nem hamisítunk, amikor valakivel vagy valamivel elevenkedünk, az valódi"
"bár néha sokat hamisítom magam"

Szállj le az elkövetőtől.

Ez tényleg nagyon trükk. Hamisítani vagy nem. A kapcsoló bekapcsolása után döntést hoz. Felállna az igazi vagy hamis? Ha a hamisítványok felállnak, profilja csak a valódi, hanem a megjelenés profiljától különbözik. Ez egyszerűen nem különbözik attól, hogy hinni kell abban, amit eladni kell.

  • Válasz hamisításra vagy nem hamisításra - soha nem fogja tudni
  • Idézet hamisítani vagy nem hamisítani - soha nem fogja tudni

Margot beküldte: 2014. november 11 - 17:04

Minden jót családunknak és kutyáknak.

  • Válasz Margotnak
  • Idézet Margot

Benyújtotta Ossi-Lossi, 2015. augusztus 8-án - 14:00

Valójában jól érzem magam, ha másoknak fájnak. Pszichopat vagyok?

  • Válasz Ossi-Lossi-nak
  • Idézet Ossi-Lossi

Beküldte a NULL, 2015. november 1-én - 15:50

Ossi-Lossi írt:

Valójában jól érzem magam, ha másoknak fájnak. Pszichopat vagyok?

a jó vagy a rossz nem létezik. ezek olyan dolgok, amelyeket az emberek a világ értelmezésére készítettek. nem vagy sem jó, vagy rossz. a világ nem fekete-fehér. Néhány ember szeret fájni a gyermekgyalogosokat. jók vagy rosszak? ez nem jó vagy rossz kérdés, mert mindenkinek motivált célja, hogy javuljon, valami jó felé szemükben még a lelkileg beteg embernek is lesz ez az értelme, mert a legrégebbi "gyík" része agy.

Nem tudom, hogy pszichopat vagy-e, manapság már nem adják meg a diagnózist, mert elavult, ezek az emberek antiszociális személyiségzavarok alá esnek a DSM V-ben (a mentális diagnosztikai kézikönyve) betegségek). Ha valóban tudni akarja, keresse fel a pszichiátort és kérjen értékelést. vigyázz öndiagnosztikával, ez kiszabadulhat az irányítástól, és önálló mentális betegséggé válhat.

  • Válasz NULL-nek
  • Idézet NULL

Beküldte: G.C. 2015. augusztus 16-án - 15:45

Teljesen diagnosztizált pszichopattam vagyok, és egy könyve róla íródott, amikor tizenéves voltam, és nem tudtam "mi volt nekem", de jól használtam, és most, hogy nevem szerint hívhatom, újabb könyv van rajta út.

Nem bánnék válaszolni a kérdésekre, és részt venni a vitákban és kutatásokban, mivel valójában NEM NEM vagyok önkéntesen vett részt tanulmányokban és bűnmegelőzési kampányokban, négy nekem körülbelül háromban belépett

Miért mondom ezt?

Mivel a tanulmányok úgy tűnik, hogy ezekre az erőszakos bűnözőkre korlátozódnak. És nem vagyok bűnöző (hacsak nem számít a gyerekeknek cukorka ellopására), és nagyon erőszakos vagyok! Nem azt mondom, hogy nem lennék képes, azt mondom, hogy nem tetszik, és nem akarom. Ezért nem hajlandó.

Lényeg? A szomszédban lévő srác, az unokatestvére, akit imádsz, a legjobb barátja is lehet pszichopata. Nem kell ölnünk ahhoz, hogy létezzünk. Igen, szeretnék némi kezelést, de olyan dolgok, amelyeket nem tudunk megtanulni az iskolában, és az emberek nem igazán tartoznak használati utasításokhoz.

A mindennapi életben élek a pszichopatia. Nem vagyok börtönben, nincs sok barátom, akivel szórakozhatok, egyedül megyek a filmekbe, és igazán élvezem egyedül töltött időmet. Szeretek annyi embert, hogy kevesebb, mint tíz ujjam számoljon, és ezek közül a kedvesek közül csak négy tartozik az emberi fajhoz. A normális emberek nem tudnak engem viselni, mert nem bírom őket. Ha átlépsz az utcámon, mosolygós, barátságos, pezsgő személyt fog látni, aki mindig szívesen beszélget, de... későn valamire, amire ÉN KÖNNYEN emlékeztem arra a pillanatra, amikor elkezdesz unatkozni nekem.

A barátságos, mindennapi ember.

Segítségre van szükségünk. Nem több, mint egy bűnöző. De talán éppen annyira, hogy ne váljunk egyet: mivel a "felnőtt" kifejezés magában foglalja, de nem korlátozva a szexuális tevékenységeket, a "bűncselekmények" kifejezés nem korlátozódik a nemi erőszak, rablás-gyilkosság trió. A visszaélésszerű kapcsolat, a zaklatás stb. Szintén bűncselekmény. Bűncselekmények a napi pszichopat elérhetőségében... mint én.

A megrendeléseidre,

GC.

  • Válasz G.C.
  • Idézet G.C.

Beküldte: 5674756373, 2015. szeptember 24-én - 18:58

Ne gyere. Ez az egyetlen rendelésem, és ha a "barátaid" tudnák??? valóban a barátaid lennének ???
Ha egy olyan világba született, ahol felismertek??? nem szabad megbeszélni ???
bűncselekményeket elkövetni, bármennyire is technikailag jogiak ???
csak a saját kedveddel barátok ???
Nem látod, hogy az összes többi ember nem tárgy?
Önnek egy kézikönyv tartozik.
Mindenki más objektumokkal történő megcáfolásakor ön magát támadja meg. hogyan jutsz ezekre a következtetésekre ???
Úgy értem, hogy büszke vagyok a legmagasabb intelligenciára, hátrányokra és hátrányokra ??
Miért bántalmazná magát a neurotípusok kevésbé ???
Nem mondom, hogy mi kellene, de mi történne, ha összeszerelnénk az összes pszichopatát egy szigeten ..
megölnék egymást ??
hadsereget alkotnak, egyesülnek és támadnak ???
nem foglalkozol, ez mind játék neked ..
játékok vagy rabszolgák nélkül mit tennél ???
ha mindenki abbahagyná a vásárlást, hogy kedves vagy kedves vagy ???
és nem kellett, hogy legyen, mit csinálsz ???
Nagyon érdekel a válaszok, nagyon kedves vagyok a családom az óra használata miatt, ive noi time time ..
A beszélgetés teljes feledésbe merülésével a teljes irányítást a saját érzékelésed szerint valósíthatja meg; az álomnak valósnak kell lennie, mint egy cápa esetén, ha abbahagyja az úszást, meg fog halni.

  • Válasz 5674756373
  • Idézet 5674756373

Beküldte névtelen: 2018. november 19-én - 12:28

Kivételek vannak mindenre - nem minden pszichopatnak kell használni valamelyik készséget vagy tehetséget, csak azért, mert tudják. Mint példa, az ember nem véletlenszerűen kezd el táncolni az utca közepén, mert tudják, hogyan kell táncolni.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Joe által beküldve: 2015. szeptember 1 - 10:48

nem említik az aktív negatív empátiát? a pszichopatában megtalálható szexuális vágy, amely ezt a fájdalmat okozza és ellenőrzi?
kicsit nagy lyuk az adatokban.

  • Válasz Joe-nak
  • Idézd Joe

Adriana Marquez által benyújtott, 2015. szeptember 24 - 7:37

Személyes történetként egy pszichopathoz fordultam, aki elhagyott engem, amikor gyógyultam a műtétből. Megdöbbent és rémültem volt az empátia hiánya miatt, és amikor ezzel szemben szembesültem vele, azt mondta, hogy nem érdekli, vagy "egyébként rosszul érzi magát, szomorú, vagy érdekel." Nem emlékszem, hogy Ezt mondtam, de emlékszem, hogy azt akartam mondani neki: "Nos, csak próbálj ki." és gondolkodtam magamban: "Nos, természetesen nem fog, ha nem fog megpróbálni." Mintha ez normális dolog gondolkodni; bár emlékszem, hogy normális volt ez a kapcsolatunkban, mert gyakran kellett magyaráznom az emberi érzelmeket és érzelmi reakciókat.

A pszichopat, akit ismertem, szintén nagyon szélsőséges (vagy határvonalakra hajlamos) megvágta magát, és szörnyen attól tartott, hogy elhagyom őt. (Nem vagyok biztos abban, hogy ez a második minőség valódi vagy hamis volt-e, de a vágások valósak voltak.)

A gondolat, hogy a pszichopaták be- és kikapcsolhatják empátiaüket, addig értelme, amíg felismeri, hogy a pszichopaták többsége nemcsak munkanélküli, hanem szadista is. Ha valaki "semmit" nem érzem, amikor másik személyt fáj, akkor miért lenne "jól érezni" ezt?

Gondolom, hogy a legtöbb pszichopatának olyan határvonalai is vannak, akik masochisitikus „élvezetet élnek meg a fájdalmon keresztül”, és hogy az "empátia" (vagy az empátia hiánya), amelyet áldozataiknak érznek, valójában inkább öröm, mint fájdalomként nyilvánul meg.

Vagyis a pszichopaták több, mint az emberek, akik egyszerűen "elválasztják" empátiaikat (ami ellentmond az impulzív az antiszociális személyiségzavarok jellege), de azok az emberek, akik "empátiát" (vagy annak hiányát) egészen más érzelemként érzékelik, teljesen.

Ez azt is magyarázza, hogy a bűncselekmény (gyilkosság, nemi erőszak, visszaélés, gondatlanság) miért határozza meg gyakrabban a pszichopatát, mint nagyszerű látványosságokat, például repülni a világon, regényeket írni, hegymászni Everest ect. gyakrabban gerjesztik a pszichopat elméjét és meghatározzák őt. Minden bizonyíték arra, hogy a pszichopatia sokkal több, mint hogy "nem törődik" másokkal, vagy mások mit gondolnak, vagy az erkölcs és a társadalom szabályaival és törvényeivel.

  • Válasz Adriana Marquez-nak
  • Idézet Adriana Marquez

Benyújtotta Christian Keysers Ph. D. 2015. szeptember 24-én - 9:19

Kedves Adriana!

Nagyon jó érvet vet fel: ha mások fájdalma a pszichopatákban egyáltalán nem reagál, akkor miért örülnének mások megfélemlítésének.

Pszichológiai szempontból úgy gondolom, hogy a válasz az, hogy az empátia nem az egyetlen társadalmi érzelem. Egy másik fontos erő a státusért folytatott küzdelem. Mint a legtöbb társadalmi emlős (például rágcsálók és főemlősök), az emberek is hierarchikus csoportokban élnek, és megtelik a társadalmi létrán történő felfelé haladásuk érdekében. A zaklatás ezután jutalmaz, mert azt mutatja, hogy hatalma van mások felett, azaz hogy felmászsz a társadalmi létrán.

  • Válasz Christian Keysers Ph. D.-nek
  • Idézet Christian Keysers Ph. D.

Bree által benyújtott, 2015. október 13. - 15:36

Nem kételkedem abban, hogy sok idő, erőfeszítés és kutatás ment a cikk felépítésére, ezért hiszem, hogy sokkal komolyabban veszem figyelembe, ha azt megfelelően szerkesztik. Alig befejeztem a felét, mielőtt olyan sokat írtam helyesírási és nyelvtani hibákat. Nehéz megfelelő érvényesítést adni azoknak a doktori doktoroknak, akik ezt beletették, amikor erőfeszítéseiket leíró cikk úgy néz ki, mintha egy általános hallgató írta volna.

  • Válasz Bree-nek
  • Idézet Bree

Beküldte névtelen: 2018. november 19-én - 12:31

Megértem, hogy aggasztó vagy a cikkben szereplő számos nyelvtani hiba miatt, de valószínűleg túl elfoglalták a minőségi információk gyűjtését, hogy helyesírási / szintaxis-ellenőrzést végezzenek.

  • Válasz névtelennek
  • Idézet névtelen

Mark P benyújtotta 2015. november 17-én - 16:36

Ez nagyon érdekes volt olvasni és nagyon informatív. Úgy gondolom, hogy fontos elismerni, hogy nem minden pszichopata erőszakos. Jon Ronson ezt egy kicsit tárgyalja "A pszichopata tesztek" című könyvében. A pszichopatikus tendencia az, hogy tisztán logikai szempontok alapján hozzon döntéseket, érzelmi megfontolások nélkül. Mint ilyen, sok pszichopat kijátssza az erőszakot és a bűncselekményt nem mások iránti együttérzés és empátia miatt, hanem azért, mert logikus és saját érdekükből fakadóan elkerülni a jogi következményeket. A börtön elkerülésének ésszerű vágya meghaladja mások gondozásának hiányát. Vannak olyanok is, amelyeket "jóindulatú pszichopatáknak" nevezhetünk, akik nagy dolgokat hajtanak végre a társadalom számára és sok filantrópiát folytatnak. Valójában nem érdekel senkinek a segítése, hanem a tiszta önérdek és az egoizmus vezérlése miatt, az ilyen törekvésekhez kapcsolódó dicséret, figyelem és imádás miatt. Azt is gondolják, hogy sok üzletvezető és politikus pszichopaták, mivel a pszichopat hidegen kiszámító gondolkodásmódja előnye olyan kemény, de szükséges döntések meghozatalában, amelyeket mások túl kellemetlennek vagy túlnyomónak találnak a velük járó negatív következmények miatt mások. Röviden: a pszichopaták hihetetlenül gonoszok lehetnek, de ők is nélkülözhetetlenek a világ működéséhez.

  • Válasz Mark P-nek
  • Idézet Mark P

Azoknak a személyeknek a neve nyújtotta be, akik 2016. január 11-én 18:28 óráig nyilvánvalóan elrejtőznek

a címkék átkoznak mindazokat, akiket becsaptak velük.
ez tényleg lenyűgöz, amikor az emberek azt mondják, futtasson, amennyire csak tudsz lány / haver. amint bárki meghallja a pszichopatát.

Így az emberek születhetnek anélkül, hogy félelmet éreznének. Nos, néhány ember születhet anélkül, hogy tudná, hogy mások mit reszelnek.

5 hónap mentális kórházak, és úgy tűnik, hogy az egyetlen gyógymód, amelyet tudnak, az, hogy tablettákat dobnak benned, amíg valami kattint.

mondd el, melyik tabletta engedi, hogy érezzem, amit más szülők éreznek, amikor meglátták gyermekeiket.

melyik pirula segít nekem kapcsolatba lépni a gyerekeimmel, így nem veszik észre, milyen hamis vagyok.
a stimuláció olyan, mint a kokain, mert nem viseljük ugyanazt a bőrt. Képzelje el, ha nem tudna csatlakozni az egész életéhez. annyira tele van minden nap. gyerekként könnyebb a mindennapi stimuláció.
mint a drog múltja, hogy bármit is érezzen. valamigé alakul, ami valamiféle dologhoz vezet, amelyet összeütköztek. néha rossz néha szörnyű. néha borzalmas.
De minden alkalommal, amikor látom, elmenekül tőle, meg fog ölni. ő az elme mestere és csak önző.

néhányan feladják az stimulációt. tho soha nem hagy el minket. mert emberek vagyunk. társadalmi lények, amelyek anélkül képesek érezni, hogy egymáshoz kapcsolódjanak. valóban kegyetlen.
házas 8 éves 3 gyerek. Elkészítettem egy sor önmagát, amelyet az életem fölé helyeztem.

első számú. Nem hazudok, hacsak munkám és családom megóvja a pénzt okozó vagy érzelmi károktól.

második számom magam ellenére. Mindent megteszek ezzel a darabokat tartalmazó javítással.
A harmadik szám a szavam a kötelékem.

mondtam a feleségemnek, hogy nem szeretlek. de én választhatok, és én is választhatlak téged. soha nem érdekel, ha meghalsz. Választhatom, ha ez a pillanat lehetővé tenné számomra, hogy az életemet a tiédre cseréljem. akkor jobb átkozott, ha azt hiszed, mert az én szavam az én kötelékem.

Őrület vagy az üreges út. Csak örülök, hogy választhattam.

  • Válasz azoknak az embereknek az egyikére, akik nyilvánvalóan rejtőznek
  • Idézd az egyik olyan személyt, aki nyilvánvalóan rejtőzik

Alex által benyújtott, 2016. február 5-én - 13:34

Igazán? A legtöbb ember fájdalmat érzi a többi embert? Akkor mi történik olyan horror filmekkel, amelyekben az emberek rendszeresen aprítanak? Hírek az erőszakos halálesetekről és így tovább? Értékesít és nagy időt ad el. Tehát ezek az emberek együttérznek a látott áldozatokkal? Ha igen, élvezik rossz érzésüket vagy szenvedésüket? Sajnálom, hogy nem kapom meg, és nem vásárolom meg. .

  • Válasz Alex-nek
  • Idézet Alex

Thon által beküldve: 2016. május 16 - 12:58

Súlyos pszichopatákban, például sorozatgyilkosokban legtöbbjük gyermekkorban szenvedett bántalmazást vagy egyéb traumát. Gondolom, hogy a súlyos érzelmi károsodás megszünteti az ellenség felé való váltás „alapértelmezett” helyzetét. Ha megtanulod, hogy a világ nem biztonságos, akkor alapértelmezés szerint nem adsz empátiát másoknak, sőt azt gondolod, hogy bárki, aki bízik benne, hülye, ezért nem kellene sajnálnia őket. Valószínűleg van genetikai tényező is, de a visszaélés tovább implantálja azt, és továbbadja azt a következő generációnak, és így tovább (mivel a visszaélések általában másokat is visszaélnek).

Ez megmagyarázná, miért hiányzik alapértelmezetten az empátia, és csak szelektíven kapcsolják be.
A legtöbb bűnözőnek van néhány más bűnözője is, akikben megbíznak, mint például banda tagjai.
Mindenkit gyanúsítottnak és ellenségnek tekintünk.

  • Válasz Thonnak
  • Idézet Thon

Luna által benyújtott, 2016. június 13-án, 19:16

hogy mondhatnátok bárki közületek, ha valaki nyíltan elismeri, hogy pszichopaták, akikre figyelmet keresnek, ez igaz a legtöbbre részben az, hogy egy pszichológus nem fogja mondani, hogy pszichopaták, mert elveszítik minden hitelességüket bármiért, amit csinálnak jövő. olyan lenne, mint egy "letiltott" gombra kattintani. Azt hiszem, elfelejtette, hogy ez az internet és anonim. A pszichopaták legnagyobb félelmét annak teszik ki, amilyenek vannak, és ezért nem mondják el neked, ha személyesen mondanak neked, mondják, amikor részeg és meglehetősen nagyszerűnek érzik magukat... ez más sztori. Azt mondom, hogy nem diskreditálhatja azt, amit az úgynevezett önhirdetött pszichopat mond, mert ők mondták. Tudják, mit tettek a múltban. Írhatják át saját történetedet az arcodra, mert akkoriban ez megfelel nekik. Nem robotok, nincs oka félni. Ha valóban félsz, esélyed van rá, és megmutatom, hogy érdekel, hogy megszerezzék a bizalmudat. Nem tudom, hogy pszichopat vagyok-e, csak azt tudom, hogy nem vagyok szociopata, mert nem hiányoznak az érzelmek és nem manipulálok, csak ha igazán kell. de miután a fejemben úgy döntöttem, hogy valamit meg fogok csinálni. Részegül megyek a móka kedvéért, az a gondolat, hogy a hatóság áthárítja, nem tűnik kérdésnek, de inkább egy KIHÍVÁS által elfogadott típusú dolog, amikor igen. Emlékszem, hogy körülbelül négyéves voltam, amikor először elmenekültem otthonról, mert ideges voltam valami miatt és a családom nem beavatkozott, tehát annak ellenére tettem. Elvesztem. amikor körülnéztem, rájöttem, hogy nem ismerem a visszaútomat, és akkor kezdtem el. Átmentem a kukoricán egy parasztházig, és hamarosan bekopogtam az ajtóra, hogy segítsem, de egy állat elvonta magam. éppen akkor valaki a családomból elment, észrevette és rám ordított, hogy bemenjek a kocsiba, és soha többé nem tokozzam. amikor visszatértünk, szégyent éreztem, hogy elmenekültem. de senki sem érezte valódi törődését azzal, hogy eltűnni fogok, a rendõrséget egyáltalán nem hívták meg az elveszett négy órán keresztül. a nővérem a saját költségén nevetett rám, hogy ezt tettem, és úgy éreztem, hogy ez a saját szórakoztató képessége és a biztonságom ellenére. a családom előhozta, és csak nagyon szégyelltem, haragom és félelem. Ez volt a legkorábbi emlékeim, amely szilárd, de nagyon jól emlékszem rá. A szégyent már a kezdettől fogva viszem, mert tudtam, hogy valami nincs rendben a családdal, és nagyon dühös voltam rájuk, mert nem vette észre fájdalmamat és figyelmen kívül hagyott. Az állatok anatómiája is nagyon érdekelt, néhány állatot megöltem, amikor egyedül voltam. Semmit nem éreztem volna, ha a családom nem azért okozott szégyenemnek engem. Hazudnék és azt mondanám, hogy véletlenül lépett rá. tudok még írni, de valójában azt gondolom, hogy túl kibaszott és sérti a magam szemléletmódját, és nem tetszik. kényelmetlenül érzi magát. nem én vagyok. Azt mondom, hogy a pszichopaták pszichopatákká válnak, kivéve, ha valaki fiatalkorba beavatkozik, és szégyenteljesnek érzi magát... esetleg? Azóta semmit sem bántott, mert azt tanították nekem, hogy rossz. rossz volt megpróbálni elmenekülni otthonról, csakúgy, mint az árt az állatoknak, és rossz volt megváltoztatni a rádiót, és rossz volt mindent megtenni, amit anyám és bf nem engednének. Hibáztatom őket, igazán. 22 éves nő vagyok, és a gyűlölet minden nap egyre erősebbé válik. Csak arra várom a helyzetet, amikor rendben lesz, ha megmutatom ezt a dühöt. Nagyon kezektől a szülők neveltek fel, ők már narcisták voltak, most amikor visszatekintek rá a szülői mottóra a gyerekeiknek már az első naptól kezdve megvan a saját életük... Azt hiszem, így alakulnak ki a pszichopaták... kezeik nevelés. egy gyereknek struktúrára van szüksége, de nem teljes bánásmódot okoz a rendetlenséghez... tökéletes kombináció a pszichóhoz, azt kell mondanom. Nincs szerkezet, de szabadon választhatja meg saját döntését és mérlegelési jogkörét... 5 éves korában? Azt hiszem, nem. de ezért nem akarok gyerekeket, függetlenül attól, hogy mennyi ideig normalizálhatom magam, attól tartok, hogy a pszichopatiaom jelenleg nem működik, és soha nem akarok bántani őket. soha nem fogják megérteni gyermekkori történeteimet, nincsenek jó emlékeim. Mindent blokkolok... mi az a szülő. valaki, aki végigvezeti Önt az életben? Nem értem.

  • Válasz Luna-nak
  • Idézet Luna

A Masculist Man beküldte: 2016. június 27 - 1:36

A misandrikus elbeszéléséből az következik, hogy öngyilkos férfi, komoly kasztrációs fantáziákkal. A nők jóváhagyására törekszik, mert férfi iránti gyűlölettel küzd, vagy mert gyakran tévedsz egy iránt, és ez mélyen sérti Önt.

  • Válasz a Masculist Man-nek
  • Idézet Masculist Man

Benyújtotta Åke, 2016. július 21-én - 4:21

Gordon Neufeld kötődési pszichológus sok kutatást végzett az empátia elnyomására a kutyákban. Elméletei kulcsot hordozhatnak abban, hogy mi történik a pszichopatus agyában, és hogy miként lehet újból előidézni empátiaukat. Ezt az egy órás előadását érdemes megnézni: https://www.youtube.com/watch? v = q7mznfMI1T4
A végén egy mozgó történetet mesél el arról, hogy miként segített az erőszakos bandák vezetőinek visszatérni az empátiahoz.

  • Válasz Åke-nek
  • Idézet Åke

Beküldte Marie: 2017. február 10-én - 17:24

Az önmeghatározott pszichopaták szeretik büszkélkedni saját ravasz intelligenciájukkal, mintha nem képesek érezni empátiát, és egyértelműen meghaladják minden hétköznapi emberi viselkedést.
Egyszer beszélgetett az interneten egy önkiáltott pszichopatával, kijelentve, hogy pukkál, és hogy az emberi élet minden formája visszataszító. Ha ez elrettentő kutak gesztusa volt, akkor alig volt elegendő. Úgy gondolom, hogy az önmaga által azonosított pszichopaták egyértelmű narcissisták, akik azt akarják, hogy pszichopatának tekintsék őket. Az ilyen diagnózis állítása ugyanolyan bizonyíték nélküli, mint a sok pszichológus és idegtudós kutató által készített tanulmány és elmélet. Az emberi agy értékes, csecsemőkorban és akár felnőttkorban is értékes. És ezen a bolygón egyetlen ember sem csak egyetlen dolog. A pszichopat egyértelműen képes empátiát érezni, különben még nem létezik az emberi társadalmunkban. Éppen ellenkezőleg, az empátia képes az érzelmek kikapcsolására. Hol húzza a vonalat mások véleményének kifejtésére? Az emberek gyorsan elhelyezik a címkéket és beteszik másokba az értelmet. Elolvastam ezt a cikket, remélve, hogy valamiféle hitelességet fog tudni találni, mindazt, amit látom, inkább hajlamosak a pszichológusok és neurológusok következtetései.

  • Válasz Marie-nek
  • Idézet Marie
  • Előző
  • 1 oldal (jelenlegi)
  • Következő
instagram viewer